neděle 23. září 2012

PREPARING FOR AUTUMN

 Jakmile začnu mít pocit, že přišel podzim, teploty okolo 25°C dalšího dne mě opět utvrdí v opaku. Achjo, už chci aby byla zima, abych si studenou ranní cestu na autobus mohla zpříjemňovat popíjením horkého čaje z mojí nejlepší termosky, abych se ve školní lavici mohla zachumlat do teplého svetru, abych při hodinách mohla koukat na to jak venku poprchává a je zataženo a abych po škole přeletěla do kavárny, kde si povídala s kamarádkou u nejlepšího obrovského cappuccina! Ani nevíte jak se těším. Ještě mi však zbývá pár věcí - musí mi dorazit můj nejlepší kabátek a k němu pak musím dokoupit nějakou pořádně huňatou šálu! Boty už jsem vzdala, v zimě chodím bosa. Jo a ještě jedna věc! Proklínám tě, Viktorie, že si mě uvrtala do čtení Harryho Pottera, poslední měsíc totiž nedělám nic jiného. než že společně s Hermionou, Ronem a Harrym bloudím po Bradavicích! ♥








25 komentářů:

  1. Harry ♥
    jo a na zimu já se teda vůbec netěším :-D

    OdpovědětVymazat
  2. termosku si taky musím konečně pořídit! :) a do svetrů jsem se teď zbláznila!
    s kozačkama to nevzdávej, pokud ti nevadí za ně dát větší sumu, koukni k Baťovi, tam mají fakt hezké! a obyčejné za rozumnou cenu zase v Deichmannovi.

    OdpovědětVymazat
  3. ty svetryyyy <3
    taky bych potřebovala konečně nějakou schopnou termosku. mám 3 a všechny tečou :(
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  4. Harry je prostě..... neodolatelný

    OdpovědětVymazat
  5. harry rocks totiž, víš :D <3 taky čtu!

    OdpovědětVymazat
  6. konečne niekto berie tú zimu pozitívne :D

    lucyslifegallery.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. i přesto, že za měsc už budu zase nadávat, že je zima... taky mě ty dny, kdy se neočekávaně vráti léto, lezou na nervy

    OdpovědětVymazat
  8. mě taky kamarádka piřád říká ať si přečtu všechny díly, ale mě se taaak nechce :D
    já bych si taky pořídila nějakou termosku, teda nějakou pěknou jako máš ty :)

    OdpovědětVymazat
  9. Termosku mám taky, jen v jiném provedení :) Jsou super:)

    OdpovědětVymazat
  10. juhuuu svetre :)

    + GIVEAWAY u mna :)

    OdpovědětVymazat
  11. u nas uz taka zima je :) vcera dokonca prsalo...hotova jesen :) ale ked som pozerala pocasie na budci tyzden este ma byt 28 stupnov tak som zvedava :D inak termosky mam aj ja dve, ale obe tecu, takze musim zohnat nejaku co netecie, bohuzial v obchode to nemam ako zistit :(

    OdpovědětVymazat
  12. Na Harrym jsem doslova vyrůstala, takže naprostá srdcovka pro mě. Ve čtení tě jenom podporuju! :) Jinak termoska je super, taky už se na to pití čaje/kávy těším. Doufám, že letos bude aspoň nějaký sníh! :)

    OdpovědětVymazat
  13. miluju Harryho, jak filmy, tak knihy. Láska na celý život :D ))
    Starbucks termoska je úžasná, závidím)))!

    OdpovědětVymazat
  14. Ja sa už teším kedy si budem môcť kúpiť túto termosku, zatiaľ mám len hrnček :) A HP milujem!

    OdpovědětVymazat
  15. krásná termoska, jinak ty svetry jsou boží!♥

    OdpovědětVymazat
  16. jo termosky ze starbucksu nezklamou, už mám dokonce dvě ! A jestli mi někdo koupí další určitě se nebudu zlobit :D A jak tak koukám potřebovala bych si doplnit zásoby svetrů :)

    OdpovědětVymazat
  17. Já miluju Harryho Pottera.Nedávno jsem asi po pátý dočetla celou sadu.Dám si tak půl roku pauzu a vrhnu se na něj znova.Byla jsem do toho tak zabraná,že jsem si myslela,že to jsou fakt moji kamarádi.:D Škoda no.mrzí mě,že nikdy nebudu v Bradavicích.:/

    OdpovědětVymazat
  18. Moc fajn článek :)
    Zvu tě k sobě na giveaway :)
    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. Jak koukám, tak podle počtu svetrů připravená jseš :D
    A termoska je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  20. skvelý článok

    pozývam ťa na giveaway o kozmetiku na môj blog

    ak chceš môžeme sa navzájom follownuť..som už tvojím čitateľom

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/09/giveaway-number-2.html

    OdpovědětVymazat
  21. 3 lovely fotky v jednom článku :) Parádní! Bez káviček a huňatých šál se prostě v zimě neobejdu a harry potter mi zrovna běží v pozadí na notebooku :D :)) moc moc hezký blog, budu sledovat :))

    my zatím začínáme, kdyby ses chtěla podívat: http://cerisefees.blogspot.cz/ :) budeme jen rády! Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  22. Love Harry Potter books <3 love your blog haha
    http://itziarfagoaga.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat

Vážím si vašich názorů:)*